wg mnie interesujace info. co prawda wiem i tak ze eagle sa chinolskie, ale... hm jaka jest opinia o eaglach ?They come fromt he same foundry that does Eagle, Manley etc.
We buy direct from the manufacturer, so there is no brand on them.
Kucie CA18DET
Moderator: Moderator
Dostalem odpowiedz od www.japaneseperformanceparts.com na pytanie skad maja tloki ca18det
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
skad maja tloki czy KORBOWODY ??ODINN pisze:Dostalem odpowiedz od www.japaneseperformanceparts.com na pytanie skad maja tloki ca18det
wg mnie interesujace info. co prawda wiem i tak ze eagle sa chinolskie, ale... hm jaka jest opinia o eaglach ?They come fromt he same foundry that does Eagle, Manley etc.
We buy direct from the manufacturer, so there is no brand on them.
Manley jest manufaktura i robia SAMI DLA SIEBIE wiec jedynie materiał moze pochodzic z tego samego zródła.
Szczerze mowiac sam niewiem czy wybrałbym PAUTERY czy te no name !
Przekonuje mnie H-Beam. cena jest praktyczne identyczna, jesli by byly gdzies po 499$ to wzialbym no name.
Ale to tylko moje prywatne zdanie- TESTERA różnego sprzetu.
Nissan 180SX
CA18DET - 83.5mm Bore, .020 Oversize, 8.2:1 CR (w/ rings) #284541
$473.75
ladafaK ??? nie wierze. na dodatek ariasy maja tam drozsze ?
CA18DET - 83.5mm Bore, .020 Oversize, 8.2:1 CR (w/ rings) #284541
$473.75
ladafaK ??? nie wierze. na dodatek ariasy maja tam drozsze ?
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
tam tzn gdzie maja drozsze ??ODINN pisze:Nissan 180SX
CA18DET - 83.5mm Bore, .020 Oversize, 8.2:1 CR (w/ rings) #284541
$473.75
ladafaK ??? nie wierze. na dodatek ariasy maja tam drozsze ?
niewierzysz bo tak niska cena??
No mi sie ona rowniez podoba !!
Tylko szkoda ze tloki niesa 84mm, ale lepszy rydz niz nic !!
w tym samym sklepie.
mi jedynie kompresja nie pasuje, wolalbym normalna 8.5:1
ale cena zagrzebiasta nie ma co... pod nastepny silnik bedzie mozna pomyslec...
mi jedynie kompresja nie pasuje, wolalbym normalna 8.5:1
ale cena zagrzebiasta nie ma co... pod nastepny silnik bedzie mozna pomyslec...
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
A jak przychodzi do zamiawiania to się okazuje, że nie mają, tylko jeszcze strony nie aktualizowali. Zwróćcie uwagę, że w katalogu WISECO od zeszłego roku nie ma tłoków do CA18. Można je zamówić tylko jako customowe.Pajak2444 pisze:http://www.horsepowerfreaks.com/price/N ... ne/Pistons
|oo|__|oo|
Wildcat
O=O---O=O
Wildcat
O=O---O=O
no i wtedy zonk ale moze maja cos w zapasie....wildcat. pisze:A jak przychodzi do zamiawiania to się okazuje, że nie mają, tylko jeszcze strony nie aktualizowali. Zwróćcie uwagę, że w katalogu WISECO od zeszłego roku nie ma tłoków do CA18. Można je zamówić tylko jako customowe.Pajak2444 pisze:http://www.horsepowerfreaks.com/price/N ... ne/Pistons
CP pistons juz jest 1 komplet, dojda do goscia kolejne i wysylka juz tylko do mnie.
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
dostalem niedawno informacje ze jest roznica miedzy rozwierceniem pod tloki kute, a pod normalne ?
pytanie - jaka to roznica ?
niby kute maja wieksza tolerancje pasowania.
z kolei dzwonilem do szlifierni, i dostalem info ze roznicy nie ma.
ocochozi ??? O_O
tloki CP juz sa na dispatchu.
aha - ja biore jednak korby Pautera.
pytanie - jaka to roznica ?
niby kute maja wieksza tolerancje pasowania.
z kolei dzwonilem do szlifierni, i dostalem info ze roznicy nie ma.
ocochozi ??? O_O
tloki CP juz sa na dispatchu.
Out of Foreign Customs, March 11, 2007, 4:27 pm, GREAT BRITAIN
Arrived Abroad, March 11, 2007, 4:26 pm, GREAT BRITAIN
aha - ja biore jednak korby Pautera.
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
Pan był w dupie a nie w lesie i gówno wąchał nie kwiatki. Ma pojęcie a i pasowanie jak u Czikka 0,14 jest wskazane
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
[/scroll]
kurde bele ten ordynuss team nawet wlasny slang ma... ni w zab nie rozumiem tej technicznej sieczki
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
w tłumaczeniu pan sie nie zna i niech zrobi pasowanie na 0,14
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
[/scroll]
Rafi ty mnie niezalamuj ze te CP maja pasowanie 0,14 !!!Rafi pisze:w tłumaczeniu pan sie nie zna i niech zrobi pasowanie na 0,14
Jak zobaczylem ze ACL maja 0,12 to juz sie zaczalem bac ze beda dzwonic.
Wiseco maja podobno 0.07 albo 0,08, zobaczymy co w MENU napisali jak odyn odbierze tloczki.
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
A seria ma pasowanie 0,01-0,03mmPajak2444 pisze: Rafi ty mnie niezalamuj ze te CP maja pasowanie 0,14 !!!
Jak zobaczylem ze ACL maja 0,12 to juz sie zaczalem bac ze beda dzwonic.
Wiseco maja podobno 0.07 albo 0,08, zobaczymy co w MENU napisali jak odyn odbierze tloczki.
Ps. przy tłokach CP i JE warto robić indywidualny szlif pod każdy tłok z osobna gdyż jak wiadomo jest to niskiej klasy niedokładnie wykonany chiński deszcz i różnice między tłokami z jednego kompletu nie rzadko przekraczają 0,02mm. Spotkałem się z tym w wielu przypadkach przy silnikach Hondowskich B i D serii... Być może w nissanach jest innaczej
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.