Kucie CA18DET
Moderator: Moderator
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Chińskie czy z Tajwanu jeden czort, jak ktoś niedoweirza to zapraszam na "<font class="red">PIP</font>" tzn. ul. Olszowa 12 w legionowie, już się trochę silników postawiło na CP i za każdym razem każdy tłok jest inny...
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
a tam - damy rade
nie, tez nie sa tajwanskie... ani chinskie, ani malezyjskie ani wietnamskie...
zreszta dowioze pajakowi to sobie pomierzy
[ Dodano: Wto Mar 13, 07 04:00 ]
[ Dodano: Wto Mar 13, 07 20:10 ]
nie, tez nie sa tajwanskie... ani chinskie, ani malezyjskie ani wietnamskie...
zreszta dowioze pajakowi to sobie pomierzy
[ Dodano: Wto Mar 13, 07 04:00 ]
CP maja miec prawdopodobnie 0.06-0.07Pajak2444 pisze:Rafi ty mnie niezalamuj ze te CP maja pasowanie 0,14 !!!Rafi pisze:w tłumaczeniu pan sie nie zna i niech zrobi pasowanie na 0,14
Jak zobaczylem ze ACL maja 0,12 to juz sie zaczalem bac ze beda dzwonic.
Wiseco maja podobno 0.07 albo 0,08, zobaczymy co w MENU napisali jak odyn odbierze tloczki.
lukne w instrukcje jak dojda.We run .0635mm - .0762mm with turbo applications. Check the paperwork
when you get it to confirm.
[ Dodano: Wto Mar 13, 07 20:10 ]
no.0762mm - .0889mm
Sincerely,
Darius Tarman
Sport Compact Sales/Tech Support
CP Pistons
1902 McGaw Ave.
Irvine, CA 92614
USA
Phone: 949.567.9000
Fax: 949.567.9010
Email: dtarman@cppistons.com
www.cppistons.com
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
Hej Pajak - mam tloki.
9 kwietnia jestem z nimi w polsce. Sie skladam od razu, wiec albo ci je przywioze jak sie bede docierac, albo moge ci je wyslac poczta z polski.
mam otworzyc twoje pudlo i zrobic fotki ? czy nie ruszac ?
9 kwietnia jestem z nimi w polsce. Sie skladam od razu, wiec albo ci je przywioze jak sie bede docierac, albo moge ci je wyslac poczta z polski.
mam otworzyc twoje pudlo i zrobic fotki ? czy nie ruszac ?
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
Zdecydowanie otwieraj !!ODINN pisze:Hej Pajak - mam tloki.
9 kwietnia jestem z nimi w polsce. Sie skladam od razu, wiec albo ci je przywioze jak sie bede docierac, albo moge ci je wyslac poczta z polski.
mam otworzyc twoje pudlo i zrobic fotki ? czy nie ruszac ?
Jesli szybko poskladasz auto to mozesz je osobiscie przywiezc
A tu tlok Pajaka z lewej i moj z prawej - widac roznice nie ?
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
U lalla.
NIECH MOC BEDZIE Z NAMI !!!
Nic tylko kompresje 8,0:1 i uszczelke cometic 1,9 bede musial nadrobic doladowaniem 1,5 Bara w wykonaniu kompresora T4 ar .60
NIECH MOC BEDZIE Z NAMI !!!
Nic tylko kompresje 8,0:1 i uszczelke cometic 1,9 bede musial nadrobic doladowaniem 1,5 Bara w wykonaniu kompresora T4 ar .60
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
do tych z prawej będzie można wałki o męskim lifcie zastosować, do tego sporo pokręcić rozrządem i splanować łep - NICE
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
twoje sa na 8,0:1 robione, 83.5mm tak jak chcialesPajak2444 pisze:U lalla.
NIECH MOC BEDZIE Z NAMI !!!
Nic tylko kompresje 8,0:1 i uszczelke cometic 1,9 bede musial nadrobic doladowaniem 1,5 Bara w wykonaniu kompresora T4 ar .60
moje 83.5mm 8,5:1
u ciebie komprecha pewnie gdzies 7,5:1 wyjdzie, u mnie z 8,0:1..
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
i o to własnie chodziłoODINN pisze:twoje sa na 8,0:1 robione, 83.5mm tak jak chcialesPajak2444 pisze:U lalla.
NIECH MOC BEDZIE Z NAMI !!!
Nic tylko kompresje 8,0:1 i uszczelke cometic 1,9 bede musial nadrobic doladowaniem 1,5 Bara w wykonaniu kompresora T4 ar .60
moje 83.5mm 8,5:1
u ciebie komprecha pewnie gdzies 7,5:1 wyjdzie, u mnie z 8,0:1..
niska kompresja+polerka komory spalania= brak spalania stukowego nawet przy bardzo duzym doladowaniu.
Coobcio wałeczki mozna zapodac pod oba tłoki !! Zarowno szybsze jak i o wiekszym wzniosie
podciecie u odinna jest wyzsze bo trzeba sie bylo glebiej wgryźć w tłok- u mnie powierzchnia tloka jest nizsza !!
A planowanie głowicy to nasz wróg !!
Boost vs. Compression
wczoraj dotarly tez instrukcje, wymiary itd. tylko ze wszystko w calach pacany.
twoje waza 294gram, moje 298gram. fajnie.
jest tez instrukcja na temat honowania - pasowania - postaram sie gdzies zeskanowac.
kurde, nawet naklejki dolozyli
twoje waza 294gram, moje 298gram. fajnie.
jest tez instrukcja na temat honowania - pasowania - postaram sie gdzies zeskanowac.
kurde, nawet naklejki dolozyli
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Chłopaki teraz szczerze, powiedzcie proszę ile zamierzacie dmuchać, tzn 2 bary czy więcej ?Pajak2444 pisze: i o to własnie chodziło
niska kompresja+polerka komory spalania= brak spalania stukowego nawet przy bardzo duzym doladowaniu.
Coobcio wałeczki mozna zapodac pod oba tłoki !! Zarowno szybsze jak i o wiekszym wzniosie
podciecie u odinna jest wyzsze bo trzeba sie bylo glebiej wgryźć w tłok- u mnie powierzchnia tloka jest nizsza !!
A planowanie głowicy to nasz wróg !!
Boost vs. Compression
Do 2 barów spokojnie może być 8:1 do tego wyokrąglona komora spalania i paliwo 98.
Z tego co pamiętam to Dino miał 9:1 i doładowanie 2.0, stuku nie było ale niestety trzeba było lać drogiego V powera 99...
Ps. miałem wczoraj styczność z CP robionymi na zamówienie i muszę przyznać że są naprawdę gicior, różnice między nimi nie przekraczały 5 tysięcznych mm - mierzone od dołu u podstawy, pasowanie 9 setek więc nawet przyzwoicie (tzn 0,035")
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
tyle ile bedzie w stanie naladowac turbina, uzaleznione jest to jednak od strojenia, silnik robie na max moc przy uzyciu dostepnych wałków(czytaj wydechowy ca18det jako ssacy .Coobcio pisze: Chłopaki teraz szczerze, powiedzcie proszę ile zamierzacie dmuchać, tzn 2 bary czy więcej ?
Do 2 barów spokojnie może być 8:1 do tego wyokrąglona komora spalania i paliwo 98.
Z tego co pamiętam to Dino miał 9:1 i doładowanie 2.0, stuku nie było ale niestety trzeba było lać drogiego V powera 99...
Ps. miałem wczoraj styczność z CP robionymi na zamówienie i muszę przyznać że są naprawdę gicior, różnice między nimi nie przekraczały 5 tysięcznych mm - mierzone od dołu u podstawy, pasowanie 9 setek więc nawet przyzwoicie (tzn 0,035")
Tomei dopiero jak ktos mi wykona popychacze mechaniczne.
u mnie tylko jakas (chyba mala) gt2871r, wiec bez przesady...
[ Dodano: Czw Mar 22, 07 10:19 ]
info na temat pasowania
[ Dodano: Czw Mar 22, 07 10:19 ]
info na temat pasowania
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
Pajak, twoje tloki polecialy dzis kurierem, 35 zeta. jutro albo w poniedzialek powinny byc.
wsadzilem ci tam instrukcje, wymiary i katalog demon tweaks. aha - zapomnialem wsadzic firmowych naklejek (cp pistons) - to kiedy indziej ci dam
jak z kolem pasowym sie ma sprawa ? bo moje sprzeglo juz tuz tuz
Apr 20 13:57 Departure from inward office of exchange WARSZAWA 3 POLAND
juhuuuu
wsadzilem ci tam instrukcje, wymiary i katalog demon tweaks. aha - zapomnialem wsadzic firmowych naklejek (cp pistons) - to kiedy indziej ci dam
jak z kolem pasowym sie ma sprawa ? bo moje sprzeglo juz tuz tuz
Apr 20 13:57 Departure from inward office of exchange WARSZAWA 3 POLAND
juhuuuu
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
Dawaj adres i wysylam, bez oxydy, nadrobimy to na kolejnych kółeczkach.
o co chodzi z tym Rz i Ra ?? ktore jest ktore??
Halabaly wiseco tez sa w drodze a instrukcja tez w calach.
Tloki wykonane dla TITAN MOTORSPORT !!!! Az chcialbym zobaczyc ca18det wykonanego przez ta firme !!!
o co chodzi z tym Rz i Ra ?? ktore jest ktore??
Halabaly wiseco tez sa w drodze a instrukcja tez w calach.
Tloki wykonane dla TITAN MOTORSPORT !!!! Az chcialbym zobaczyc ca18det wykonanego przez ta firme !!!