Kucie CA18DET
Moderator: Moderator
rzucajcie ceny, a nie tak, anal na sucho...
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
No więc właśnie. Aktualne ceny. Koszt wysyłki i prawdopodobieństwo wejścia na cło.
Mam znajomego w usa, do którego możemy to zamówic i on nam wyśle tak,żeby nie weszło na cło.
Godzine temu w ten sposób dostałem turbo T28 BB (oczywiście na liście przewozowym bylo napisane,ze jest uzywane )
Wczesniej ODINN mówił,że to co ja podałem to drozyzna,ale biorąc pod uwagę to,że rok temu dolar stał powiedzmy ok 2,98 (srednia za luty 2007) zeta to wychodzi prawie na to samo.
A jeśli chodzi o rozmiary to można poprosic w frsport o inne.
Mam znajomego w usa, do którego możemy to zamówic i on nam wyśle tak,żeby nie weszło na cło.
Godzine temu w ten sposób dostałem turbo T28 BB (oczywiście na liście przewozowym bylo napisane,ze jest uzywane )
Wczesniej ODINN mówił,że to co ja podałem to drozyzna,ale biorąc pod uwagę to,że rok temu dolar stał powiedzmy ok 2,98 (srednia za luty 2007) zeta to wychodzi prawie na to samo.
A jeśli chodzi o rozmiary to można poprosic w frsport o inne.
... i wysylka 2 razy? najpierw do kolesia w usa, a potem do pl... ?
zeby ta wysylka do kolesia w usa nie pozarla ci roznicy na kursie dolara jaka byla w ciagu roku...
zeby ta wysylka do kolesia w usa nie pozarla ci roznicy na kursie dolara jaka byla w ciagu roku...
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
Wysyłka po usa to sa sprawy groszowe. PRzesyłka z zachodu usa na wschód 13 $ (za turbo). Przeysłka do PL 36$.(lotnicza 7-10 dni) Dzięki temu jest baaaaardzo duże prawdopodobieństwo,że nie wejdzie na cło.
Tak czy inaczej jest to prawie dwukrotnie taniej niż w PL...
A gdzie można taniej kupic?
A swoją drogą , gdyby kupowac większą ilośc gratów to można to wysłac przesyłką morską po ok 60C/funt...idzie ok 4 tygodni, a celnicy bardzo żadko sprawdzają przesyłki morskie.
Tak czy inaczej jest to prawie dwukrotnie taniej niż w PL...
A gdzie można taniej kupic?
A swoją drogą , gdyby kupowac większą ilośc gratów to można to wysłac przesyłką morską po ok 60C/funt...idzie ok 4 tygodni, a celnicy bardzo żadko sprawdzają przesyłki morskie.
a dotarly juz?szeni pisze:ja tez zamowilem moze nienajlepsze ale zato bardzo tanie wiesco 83.5 komprecha 8,5 400usd
dotego chce korby tanie pomuzcie bo mnie projekt przerasta ;p
jak korby tanie to zapytaj pajaka, moze jeszcze ma
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
no ja jestem w stanie koplet korba tlok miec za 3klocki juz w domu niezalezy mi bo jestem w stanach okolo 30razy w usa rocznie i zawsze moge sobie cos wziac i wyslac bez cla
[ Dodano: Sob 16 Lut, 2008 18:58 ]
aha i delek paczki odpieram juz od parunastu lat odkat zdjeto komune w pl i jesli wlozysz kila kompletow w jedna paczke to na 100000%clo zaplacisz.zaufaj mi na slowo.
[ Dodano: Sob 16 Lut, 2008 18:58 ]
aha i delek paczki odpieram juz od parunastu lat odkat zdjeto komune w pl i jesli wlozysz kila kompletow w jedna paczke to na 100000%clo zaplacisz.zaufaj mi na slowo.
Masz racje Pawel,ale to nie problem, bo można wysłac kilka paczek. Opłata za pczekę morską jest naprawdę niska. 5$ od paczki i ok 60C/o,453 kg.
30 razy rocznie w usa? to prawie co tydzien...twój zegar biologiczny dostaje nieźle po łbie.
Korby i tłoki z linków ,które dawałem wcześniej też wychodzą ok 3 tys plus koszt przesyłki.
30 razy rocznie w usa? to prawie co tydzien...twój zegar biologiczny dostaje nieźle po łbie.
Korby i tłoki z linków ,które dawałem wcześniej też wychodzą ok 3 tys plus koszt przesyłki.
Wczytuje sie tak w dyskusje:) i mam pytanie co do ca18det.
Jeśli chciałbym uzyskać dokładnie 280-300 hp z tego silnika
(powiedzmy taki początkujący setup driftowy)
to czy? :
1) Oprócz remontu silnika na stockowych internalach i dołożeniu optymalnego wydechu, dolotu, I-C, i T28 na rozsądnym doładowaniu (nie za dużym) trzeba go będzie kuć?
2) Czy będzie potrzebna wymiana calego dołu silnika (Tłoki , korbowody, panewki i wał)
czy tylko tłoków (np. na niższą kompresję) i korbowodów.
Ogolnie co trzeba by wymienić zeby silnik wytrzymał trudy eksploatacji 80% ulica-normalny ruch / 20% tor-szaleństwa, przy takiej mocy jaką na początku określiłem.
Z góry dzieki za odpowiedź.
Planuje w niedluugim czasie zakup s13 i dobre przygotowanie go do jazdy.
chce sie zorientować jak to by wyglądało cenowo.
edit: może i pytanie mam głupie , bo na teorii co i jak cośtam sie znam, ale jeśli chodzi o praktykę modyfikacji i eksploatacji to jestem zielony jak trawa przed pochodem pierwszomajowym;P
Jeśli chciałbym uzyskać dokładnie 280-300 hp z tego silnika
(powiedzmy taki początkujący setup driftowy)
to czy? :
1) Oprócz remontu silnika na stockowych internalach i dołożeniu optymalnego wydechu, dolotu, I-C, i T28 na rozsądnym doładowaniu (nie za dużym) trzeba go będzie kuć?
2) Czy będzie potrzebna wymiana calego dołu silnika (Tłoki , korbowody, panewki i wał)
czy tylko tłoków (np. na niższą kompresję) i korbowodów.
Ogolnie co trzeba by wymienić zeby silnik wytrzymał trudy eksploatacji 80% ulica-normalny ruch / 20% tor-szaleństwa, przy takiej mocy jaką na początku określiłem.
Z góry dzieki za odpowiedź.
Planuje w niedluugim czasie zakup s13 i dobre przygotowanie go do jazdy.
chce sie zorientować jak to by wyglądało cenowo.
edit: może i pytanie mam głupie , bo na teorii co i jak cośtam sie znam, ale jeśli chodzi o praktykę modyfikacji i eksploatacji to jestem zielony jak trawa przed pochodem pierwszomajowym;P
1 - niekoniecznie, ale jak juz rozbebeszasz do remontu to mozna wsadzic kute.
2 - zalezy przeciez w jakim stanie masz silnik.
ogolnie milo byloby doprowadzic do dobrej wyremontowanej serii.
2 - zalezy przeciez w jakim stanie masz silnik.
ogolnie milo byloby doprowadzic do dobrej wyremontowanej serii.
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
Dzieki za pomoc:)
narazie właśnie chciałbym tuż po zakupie dobic wlasnie do zdrowej serii i 250 hp.
a na następny sezon jak sie finansowo odkuje;) to w planie by było turbo GT30. Bo z tego co wyczytałem T28 przestaje dawać rade z przepływem w gorącej części przy tych 280 -300 konikach.
Do tego by sie zaprojektowało jakieś elektroniczne sterowanie wastegate'a sprzężone
z elektoniką silnika. tak żeby można było na szybko skręcać go do jazdy od a do b i odkręcać na harce;)
no ale to dopiero w przyszłości:)
narazie właśnie chciałbym tuż po zakupie dobic wlasnie do zdrowej serii i 250 hp.
a na następny sezon jak sie finansowo odkuje;) to w planie by było turbo GT30. Bo z tego co wyczytałem T28 przestaje dawać rade z przepływem w gorącej części przy tych 280 -300 konikach.
Do tego by sie zaprojektowało jakieś elektroniczne sterowanie wastegate'a sprzężone
z elektoniką silnika. tak żeby można było na szybko skręcać go do jazdy od a do b i odkręcać na harce;)
no ale to dopiero w przyszłości:)