Silvia s12

Wszystko na temat silników CA

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Lock1990
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 108
Rejestracja: ndz 24 kwie, 2011 17:30
Lokalizacja: Bratoszewice
Kontakt:

Witam Wszystkich klubowiczów.

Od piatku jestem wlascicielem silvii s12 1.8 T.
Mam z nia taki problem ze ciezko odpala. Objawia sie to tak wloze aku zapali normalnie pompe slychac i cisnienie jest ok. Po pewnym czasie zgasnie i potem juz ma problemy z odpaleniem i wkoncu rozladowuje aku. Prosze o pomoc i pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Dasiek
Redaktor
Redaktor
Posty: 957
Rejestracja: czw 19 mar, 2009 21:38
Lokalizacja: Kraków

Miałem tak, w innym aucie. Winna była wilgoć, dokładnie w kompie. Wypnij kompa, otwórz go i zobacz czy nie ma pleśni. Wiem- brzmi hardcorowo ale u mnie to było przyczyną.
W dodatku, kup sobie contact spray i popiskaj we "wszystkie" wtyczki
Awatar użytkownika
Lock1990
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 108
Rejestracja: ndz 24 kwie, 2011 17:30
Lokalizacja: Bratoszewice
Kontakt:

Dasiek pisze:Miałem tak, w innym aucie. Winna była wilgoć, dokładnie w kompie. Wypnij kompa, otwórz go i zobacz czy nie ma pleśni. Wiem- brzmi hardcorowo ale u mnie to było przyczyną.
W dodatku, kup sobie contact spray i popiskaj we "wszystkie" wtyczki
NO dobra dzieki wielkie bardzo mi pomogles a powiedz mi jak to nie pomoze to co jeszcze moze byc przyczyna ??\
Awatar użytkownika
Lock1990
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 108
Rejestracja: ndz 24 kwie, 2011 17:30
Lokalizacja: Bratoszewice
Kontakt:

Dasiek pisze:Miałem tak, w innym aucie. Winna była wilgoć, dokładnie w kompie. Wypnij kompa, otwórz go i zobacz czy nie ma pleśni. Wiem- brzmi hardcorowo ale u mnie to było przyczyną.
W dodatku, kup sobie contact spray i popiskaj we "wszystkie" wtyczki
No i jeszcze mam sprawe gdzie ten komp jest, mam samochod 2 dni i nie mam pojecia co gdzie w nim jest.
PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

a przed zgaśnięciem zaczyna przygasać i tracić obroty? To może być równie dobrze nieszczelność dolotu albo zrąbany czujnik temp do ecu. Pleśń w kompie... nie sądzę, ale to stare auto coś w tym może być :? Kompa masz przy prawej nodze pasażera w boczku najprawdopodobniej(w s13 tak jest)
Awatar użytkownika
Lock1990
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 108
Rejestracja: ndz 24 kwie, 2011 17:30
Lokalizacja: Bratoszewice
Kontakt:

PiotrekŁDZ pisze:a przed zgaśnięciem zaczyna przygasać i tracić obroty? To może być równie dobrze nieszczelność dolotu albo zrąbany czujnik temp do ecu. Pleśń w kompie... nie sądzę, ale to stare auto coś w tym może być :? Kompa masz przy prawej nodze pasażera w boczku najprawdopodobniej(w s13 tak jest)
pitrek komp byl po lewej stronie przy nodze kierowcy plesni nie bylo, sonda dziala wtryski tak samo z rury wali benzyna takze to szok a z obrotami jest tak ze nie spadaja tylko dziala dziala i zaraz gasnie.
Awatar użytkownika
Dasiek
Redaktor
Redaktor
Posty: 957
Rejestracja: czw 19 mar, 2009 21:38
Lokalizacja: Kraków

dzialać- działa ale czy sonda dziala poprawnie :wink: ??
zrąbany czujnik temp do ecu
Popieram...

Innymi słowy: witamy w świecie dwudziestoletnich nissanów :wink:
Awatar użytkownika
Lock1990
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 108
Rejestracja: ndz 24 kwie, 2011 17:30
Lokalizacja: Bratoszewice
Kontakt:

Dasiek pisze:dzialać- działa ale czy sonda dziala poprawnie :wink: ??
zrąbany czujnik temp do ecu
Popieram...

Innymi słowy: witamy w świecie dwudziestoletnich nissanów :wink:
Koledzy a powiecie mi gdzie ten czujnik jest ?? Mowie samochodu nie znam kompletnie mam serwisowke do 200sx s12 to to samo ale po angielsku i nie za duzo lapie :P
Awatar użytkownika
Dasiek
Redaktor
Redaktor
Posty: 957
Rejestracja: czw 19 mar, 2009 21:38
Lokalizacja: Kraków

Termostat- mowi Ci to cos ??
Kruciec od bloku silnika....

A więc: Chłodnica--> górny wąż wodny do silnika--> króciec--> tam będą dwa czujniki--> jeden z jednym kabelkiem (jedno-pinowy) oraz drugi- z wtyczką na dwa kabelki (dwu-pinowy) i to będzie ten, co ma dwa kabelki.
Masz kogoś kto Ci użyczy taki czujnik?? Wie ktoś czy z S12 jest kompatybilny z S13 ??
Awatar użytkownika
roball
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3140
Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki

Dasiek pisze: Masz kogoś kto Ci użyczy taki czujnik?? Wie ktoś czy z S12 jest kompatybilny z S13 ??
W s12 montowali dwie wersje CA - z jednym i dwoma wałkami, z dwoma to dokładnie to samo co w s13 więc będzie pasować

Lock1990 zrób fotkę silnika to ci ładnie zaznaczymy co i gdzie ;)
Ostatnio zmieniony wt 26 kwie, 2011 01:40 przez roball, łącznie zmieniany 4 razy.
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
Awatar użytkownika
Lock1990
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 108
Rejestracja: ndz 24 kwie, 2011 17:30
Lokalizacja: Bratoszewice
Kontakt:

roball pisze:
Dasiek pisze: Masz kogoś kto Ci użyczy taki czujnik?? Wie ktoś czy z S12 jest kompatybilny z S13 ??
W s12 montowali dwie wersje CA - z jednym i dwoma wałkami, z dwoma to dokładnie to samo co w s13 więc będzie pasować

Lock1990 zrób fotkę silnika to ci ładnie zaznaczymy co i gdzie ;)
koledzy mam drugi kolektor ssacy od tego silnika takze mam taki czujnik, a wiec tak to jest ten czujnik ktory jest montowany po lewej stronie czujnika gdzie jest termostat ?? Wiecie ogolnie jestem w trakcie technikum samochodowego takze pojecie mam ale nie znam wogole tego samochodu dlatego pisze jak laik :D
Załączniki
DSC00159.JPG
DSC00158.JPG
Ostatnio zmieniony wt 26 kwie, 2011 20:19 przez Lock1990, łącznie zmieniany 1 raz.
PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

to będzie ten
Awatar użytkownika
Lock1990
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 108
Rejestracja: ndz 24 kwie, 2011 17:30
Lokalizacja: Bratoszewice
Kontakt:

PiotrekŁDZ pisze:to będzie ten
wymienilem ten czujnik i niestety to samo, ale powiem wam ze zauwazylem jedna dziwna rzecz jak chodzi silnik to wylacza mi sie radio ma to moze cos wspolnego ???

P.S Wymienilem ten czujnik
Załączniki
DSC00158.JPG
Koledzy co to za dziwny kabel ?? Wyglada tak samo jak masa od aku ale idzie do nikad :P wychodzi z silnika i sobie dynda
Koledzy co to za dziwny kabel ?? Wyglada tak samo jak masa od aku ale idzie do nikad :P wychodzi z silnika i sobie dynda
Ostatnio zmieniony śr 27 kwie, 2011 19:56 przez Lock1990, łącznie zmieniany 2 razy.
PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

a odłącz mu kleme na jakiśą czas i zobacz czy nie będzie lepeij. Błąd czujnika temp potrzbuje chwile na zresetowanie sie.
Awatar użytkownika
Lock1990
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 108
Rejestracja: ndz 24 kwie, 2011 17:30
Lokalizacja: Bratoszewice
Kontakt:

PiotrekŁDZ pisze:a odłącz mu kleme na jakiśą czas i zobacz czy nie będzie lepeij. Błąd czujnika temp potrzbuje chwile na zresetowanie sie.
piotrek powiedz dokladnie co mam zrobic. Widze do tego samochodu trzeba z dusza i sercem podchodzic
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki CA”