s13 2jz-ge bez vvti + turbo z RB25 neo ?
Moderator: Moderator
zalezy co wrzucisz za osprzet, ale 300km z turbo to zaden problem, mam 2jz ge w moim lexusie sc 300 i powiem ze niemodze nic bo szkoda mi tej motorowni, a 1 jz gte mam w s13 i na full piz,,,, niedaje sie ruszyc z miejsca, nonstop dym z opon
Czym masz zamiar to sterować?
Jakie wtryski?
Jakie wtryski?
1) wtryski za małe
2) na det 3 będzie ciekawie ale najlepiej, żeby się wypowiedział ten- co ma stroić.
Osobiście, ryzykowne z kilku względów i kilku przypadków ale... może żyć albo klęknie... zależy jak zdrowy silnik i jak będzie eksploatowany
3) obowiązkowo zegary- zebys wiedział, kiedy możesz i kiedy musisz przestać
4) oby sprzęgło dało radę
5) z rozmów, które jeżdżą ostro na de - silnik spokojnie robi do 400HP (oczywiście w miarę ogarnięty- chodzi mi bardziej o braki natrysków na denka)
6) turbo ogarnia do około 1.0- 1.2 bar. Potem robi się taki mało fajny świst... a potem urywają się wirniki
2) na det 3 będzie ciekawie ale najlepiej, żeby się wypowiedział ten- co ma stroić.
Osobiście, ryzykowne z kilku względów i kilku przypadków ale... może żyć albo klęknie... zależy jak zdrowy silnik i jak będzie eksploatowany
3) obowiązkowo zegary- zebys wiedział, kiedy możesz i kiedy musisz przestać
4) oby sprzęgło dało radę
5) z rozmów, które jeżdżą ostro na de - silnik spokojnie robi do 400HP (oczywiście w miarę ogarnięty- chodzi mi bardziej o braki natrysków na denka)
6) turbo ogarnia do około 1.0- 1.2 bar. Potem robi się taki mało fajny świst... a potem urywają się wirniki