s13 2jz-ge bez vvti + turbo z RB25 neo ?

Moderator: Moderator

witek_v8
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 16
Rejestracja: pt 21 mar, 2014 00:38
Lokalizacja: Poznan

potrzebuje podpowiedzi czy do 300koni to dociagne ?
Załączniki
20150621_131630.jpg
20150621_132248.jpg
20150621_175622.jpg
20150622_163751.jpg
Ostatnio zmieniony pn 22 cze, 2015 23:37 przez witek_v8, łącznie zmieniany 4 razy.
kazio
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 191
Rejestracja: wt 15 paź, 2013 15:40
Lokalizacja: koscierzyna

zalezy co wrzucisz za osprzet, ale 300km z turbo to zaden problem, mam 2jz ge w moim lexusie sc 300 i powiem ze niemodze nic bo szkoda mi tej motorowni, a 1 jz gte mam w s13 i na full piz,,,, niedaje sie ruszyc z miejsca, nonstop dym z opon :)
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Czym masz zamiar to sterować?
Jakie wtryski?
witek_v8
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 16
Rejestracja: pt 21 mar, 2014 00:38
Lokalizacja: Poznan

Det 3 fuel implant wtryski seria 240cc
witek_v8
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 16
Rejestracja: pt 21 mar, 2014 00:38
Lokalizacja: Poznan

Tyle ze turbo jest od rb25 neo :(
Awatar użytkownika
Sykopson
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 596
Rejestracja: śr 18 wrz, 2013 20:36
Lokalizacja: Kraków

Obstawiam że jakbyś się postarał to z N/A być pod 300 koni zrobił za podobny albo mniejszy hajs co uturbienie :)
Ostatnio zmieniony wt 23 cze, 2015 15:23 przez Sykopson, łącznie zmieniany 1 raz.
S13 CA18DET
JapanizeD
witek_v8
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 16
Rejestracja: pt 21 mar, 2014 00:38
Lokalizacja: Poznan

Moze masz racje ale ja chce turbo ;)
Awatar użytkownika
Dasiek
Redaktor
Redaktor
Posty: 957
Rejestracja: czw 19 mar, 2009 21:38
Lokalizacja: Kraków

1) wtryski za małe
2) na det 3 będzie ciekawie ale najlepiej, żeby się wypowiedział ten- co ma stroić.
Osobiście, ryzykowne z kilku względów i kilku przypadków ale... może żyć albo klęknie... zależy jak zdrowy silnik i jak będzie eksploatowany
3) obowiązkowo zegary- zebys wiedział, kiedy możesz i kiedy musisz przestać
4) oby sprzęgło dało radę
5) z rozmów, które jeżdżą ostro na de - silnik spokojnie robi do 400HP (oczywiście w miarę ogarnięty- chodzi mi bardziej o braki natrysków na denka)
6) turbo ogarnia do około 1.0- 1.2 bar. Potem robi się taki mało fajny świst... a potem urywają się wirniki :wink:
ODPOWIEDZ

Wróć do „Wszystko o wszystkim”