heja.mam s13:evil:(1991r 160.000KM),od dwuch lat.Nieoszczędzałem go i niemam zabardzo pojęcia co tam siedzi w nim,robiłem w nim tylko obsługe,wkońcu zawias,turbo zaczeło się sypać,nie chce go sprzedawać...chce się nim ślizgać.Co i jak i u kogo poprzerabiać żeby to miało ręce i nogi...Z góry dzięki za koknkretne odpowiedzi.pozdro
Ps:dopisujcie ceny części/uslug..
Chce zbudować s13 do drifu
Moderator: Moderator
o ku*** wlasciwie to powinienes byc mistrzem dragu juz w tej chwili... nie podlatuje ci bryczka, tak przy 400 km/h ... ?160.000KM
jak chcesz sie slizgac - remont, byc moze kucie. zalezy na ile chcesz go napompowac. pod najtansze przygotowanie bryczki, musisz miec gdzies 7 tys zl, wliczajac w to remont ktory bedzie cie kosztowal okolo 3 tys, moze mniej, zalezy co napsules w srodku. w teorii standardowa turbawka powinna ci styknac, ale znajac zycie jest juz zajechana... wiec dodaj sobie do kosztow. zostaje ci jakies 3 tys na zabawe z zawieszeniem, szpera itd... moze sie uda jak bedziesz robic wiekszosc roboty sam.
A jak masz kase nieograniczona, to takie same mozliwosci przed toba stoja... nieograniczone...
Ostatnio zmieniony pn 15 sty, 2007 20:16 przez Bakem0n0, łącznie zmieniany 1 raz.
I co mamy jeszcze zebrać "czarnuchów" (nie chodzi o murzynów) i zbudować ci to auto?
No offence ale jak byś troszkę przejął się sprawą to zauważył byś że na samym dole działu Drifting jest topic [TEORIA] Driftowóz i jest tam całkiem sporo napisane o budowaniu driftmaszinu.
Jeśli coś tam jest niejasne dla ciebie to wtedy rób topic z konkretnymi pytaniami.
No offence ale jak byś troszkę przejął się sprawą to zauważył byś że na samym dole działu Drifting jest topic [TEORIA] Driftowóz i jest tam całkiem sporo napisane o budowaniu driftmaszinu.
Jeśli coś tam jest niejasne dla ciebie to wtedy rób topic z konkretnymi pytaniami.
GTSX S13
No za 7tys to sie za wiele nie zrobi Chyba ze mega Drift-Drut
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #005/06 Nie jestem alkoholikiem jestem koneserem bo pić nie muszę, piję bo lubię ...[/scroll]
"da sie" niekoniecznie taki straszny drut musi byc - ciecie po kosztach, + czesci uzywane, robota wlasna.ToM pisze:No za 7tys to sie za wiele nie zrobi Chyba ze mega Drift-Drut
no ale trzeba miec na uwadze, ze baza pod takie cos nie moze sie rozpadac w rekach...
a propo mega drift drutow - w UK robia czasem wlasnie takie zawody - kupuja jakies zdechle tylnonapedowce i jada nimi na specjalnie przygotowane zawody - co prawda czesc nawet nie dojezdza... ale mysle ze fajnie jest zakatowac druto-trupa za 100F (albo mniej...)
a ja chce zeby ludzie wkoncu nauczyli sie uzywac opcji szukaj i nie zadawali tych samych pytan po 300 razy
[scroll][center]*** ORDYNUSS Team *** member # 000,5/06
Jak ja sie przewrócę, to się za swoje przewrócę[/center][/scroll]
Jak ja sie przewrócę, to się za swoje przewrócę[/center][/scroll]
odpowiedź brzmi TAKflipczw pisze:hej!od niedawna jestem posiadaczem s13...pytanie-czy z zaspawanym na stale moscie da sie normalnie jezdzic?
skręcać NIE
chyba że na lawecie
ale i tak polecam bo jestem fanem radykalnych rozwiązań
zespawany most oprócz obiektywnych minusów ma także wiele plusów
raczej nie, może być to troszkę uciążliwe.flipczw pisze:czyli jak tym autem mam dojezdzac do pracy to nie radzilbys mi tego robic
co się będzie działo:flipczw pisze:ale co sie bedzie dzialo z autem?ciezko to bedzie opanowac? Nie stac mnie za bardzo na szpere wyczynowa a co myslisz o seryjnej od s14?
widziałeś jak skręca tramwaj-nie skręca bo ma połaczone ze sobą na sztywno koła po obu stronach. ( gdzy zawraca z podwzia wydobywa sie pisk tartego metalu )
fizyka: koło po wewnętrznej stonie okręgu kręci się wolniej niż to po zewnętrznej stronie ( bo ma do pokonania krótszą drogę w tym samym czasie )
jeśli koła masz połaczone na stałe to albo idziesz poślizgiem, albo skręcasz z wielkim bulem piszcząc oponami.
Jeżdząc tak na co dzień nadwyrężasz most, jego mocowanie, całe tylne zawieszenie, zabijasz opony,
zakup seryjnej szpery od s14 jest złotym środkiem pomiędzy ceną a efektem ( ale niestety przy drifcie nie da takiego efektu jak wersja drut czyli zespawany most ) lub profi szpera
pozdro
Normalnie jestem twoim fanem za tą wypowiedźpq pisze:odpowiedź brzmi TAKflipczw pisze:hej!od niedawna jestem posiadaczem s13...pytanie-czy z zaspawanym na stale moscie da sie normalnie jezdzic?
skręcać NIE
chyba że na lawecie
ale i tak polecam bo jestem fanem radykalnych rozwiązań
zespawany most oprócz obiektywnych minusów ma także wiele plusów
Co do organów z s14 to cziko już nie raz się w to bawił i może posiadać ów element driftujący
200 SXy są zajefajne... nom czy ktoś śmie zaprzeczyć?? <killer>
No jezdzic sie da z zaspawanym w sumie dopuki nie odkrecisz kol Choc moze to byc troche stresujace w ruchu miejskim.
W sumie na poczatek do driftu to ja bym mimo wszystko polecal przekladke szpery z s14 (chodzi o s13). Ta szpera na poczatek jest ok i wybacza wiele bledow, na zaspawanym lub KAZ tak latwo juz nie ma i bledy koncza sie ladnym spinem
W sumie na poczatek do driftu to ja bym mimo wszystko polecal przekladke szpery z s14 (chodzi o s13). Ta szpera na poczatek jest ok i wybacza wiele bledow, na zaspawanym lub KAZ tak latwo juz nie ma i bledy koncza sie ladnym spinem
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #005/06 Nie jestem alkoholikiem jestem koneserem bo pić nie muszę, piję bo lubię ...[/scroll]
ja mam elektroszpere i
nienawidze jezdzic po miescie /zakupy/itp
a jak juz jedziesz z kims to sie na ciebie patrzy za kazdym razemkiedy skrecasz
ale jest fajnie na torze-o wiele latwiej sie slizga.
jednak u mnie jak nie bylo luzow na wale/polosiach/mocowaniach-to teraz jednym kolem w stosunku do 2giego moge zrobic ok 1/4 obrotu
wiec moje zdanie jest takie-zaspawana na tor-OK
na codzien-bardzo ucialiwa
dzis na szrocie znalazlem 3 s14 jeszcze ze szperami i cena 150f (UK) za sztuke wiec szybko sobie taka sprawie
nienawidze jezdzic po miescie /zakupy/itp
a jak juz jedziesz z kims to sie na ciebie patrzy za kazdym razemkiedy skrecasz
ale jest fajnie na torze-o wiele latwiej sie slizga.
jednak u mnie jak nie bylo luzow na wale/polosiach/mocowaniach-to teraz jednym kolem w stosunku do 2giego moge zrobic ok 1/4 obrotu
wiec moje zdanie jest takie-zaspawana na tor-OK
na codzien-bardzo ucialiwa
dzis na szrocie znalazlem 3 s14 jeszcze ze szperami i cena 150f (UK) za sztuke wiec szybko sobie taka sprawie