1. Pytanie - zamontowałem bov ale nie syczy no moze baaaaaardzo cicho jak sie przyłoży do niego ucho .... Jedyne co mam nie podłączone to ta rurka od bova . I nie wiem czy to od tego nie działa czy co
2. Pytanie- Bov to jednak pikus bo w silnik zaczeło cos cykać nie wiem czy to napinacz czy co ... Po dodaniu gazu cykania nie słychać . Jakieś sugestie ?
2 pytania
Moderator: Moderator
-
- Stały gość
- Posty: 290
- Rejestracja: śr 15 lut, 2006 22:27
- Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
- Kontakt:
co do pyt. 1 to duuużo zależy od modelu zaworka
co do pyt. 2 prawdopodobnie popychacz zaworów Ci się przyciął
co do pyt. 2 prawdopodobnie popychacz zaworów Ci się przyciął
Cała s13 ka na części Z rozbiórki
Pytać
Pytać
Zawór to proper II czy jakos tak .
A co do popychacza to jakl sie pozbyc tego przycinania ? wymienic olej ? Ma dopiero 500 km najechane
A co do popychacza to jakl sie pozbyc tego przycinania ? wymienic olej ? Ma dopiero 500 km najechane
Ad.1 - ta rurka MUSI byc podlaczona, inaczej BOV nie zadziala bo nie ma co pociagnac za tloczek zeby go otworzyc, rurke podepnij za przepustce (jak sie postarasz to znajdziesz fotki)
http://www.ext.com.pl - radiolinie, teleinformatyka
Czesc Panowie mam takie pytanie co moze byc przyczyna cichego "psss" w BOV'ie ? biorac pod uwage ze caly dolot jest szczelny flansza elegancko zespawana wezyk dobrze podlaczony no i najwazniejsze ze w poprzednim samochdzie (nie byla to nysa) dzialal elegancko bo ja nie mam juz pojecia co moze byc . Licze ze mi pomozecie Pozdrawiam
Może cos z cisnieniem ?? Dzwiek w duzej mierze zalezy od cisnienia jakie sie wytworzy.
Pierwsze co mi do głowy przyszło
Pierwsze co mi do głowy przyszło
Jeszcze Cię Wskrzeszę !!!
a patrzyles podczas jazdy ?
bo na postoju to nie napompujesz az tak duzo cisnienia by zawor ( WG ) sie otworzyl a przynajmniej u mnie sie nie otwierał bo cisnienei na zegarze przy postoj dochodzilo do max 0,4 bara
jesli by sie nie otwieral wogole to turbo by ladowalo ile mu sie tylko uda czyli do odciecia kompa - 1 bar wiec ten 'psssss' byloby slychac napewno
moze za malo radykalnie wciskasz gaz ?
sprawdz podczas jazdy m najepiej na 2-3 biegu , wcisnij od 2500 obrotow do okolo 3500 w podloge i nagle pusc gaz
jesli dalej bedzie cichu ty moze masz za male cisnienie na turbinie ?
bo na postoju to nie napompujesz az tak duzo cisnienia by zawor ( WG ) sie otworzyl a przynajmniej u mnie sie nie otwierał bo cisnienei na zegarze przy postoj dochodzilo do max 0,4 bara
jesli by sie nie otwieral wogole to turbo by ladowalo ile mu sie tylko uda czyli do odciecia kompa - 1 bar wiec ten 'psssss' byloby slychac napewno
moze za malo radykalnie wciskasz gaz ?
sprawdz podczas jazdy m najepiej na 2-3 biegu , wcisnij od 2500 obrotow do okolo 3500 w podloge i nagle pusc gaz
jesli dalej bedzie cichu ty moze masz za male cisnienie na turbinie ?
Może jest za twarda Spróbuj pokręcić śruba i testować czy bedzie lepiej lub gorzej
Jeszcze Cię Wskrzeszę !!!
- TURBO maniac
- Stały gość
- Posty: 442
- Rejestracja: sob 20 gru, 2003 13:42
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Masz wskaźnik doładowania? Ile turbo bije?
Gdzie jest BOV zamontowany - przed czy za IC?
Wkręć go podczas jazdy na 4,5 klocka i puść gaz, powinien się odezwać.
Gdzie jest BOV zamontowany - przed czy za IC?
Wkręć go podczas jazdy na 4,5 klocka i puść gaz, powinien się odezwać.
Gdy dał gazu to wał urwoł, bo pod maską było TURBO!
Binio podczas jazdy jest tak samo krecilem go do 4 5 6tys puszczalem gaz i nic...
rtuber regulowalem go pol dnia i nic...
rozbiore chyba ten zaworek i zobacze co nie halo z nim
[ Dodano: Sob 01 Lis, 2008 18:12 ]
wskaznik zdemontowany pare dni temu a BOV umieszczony miedzy TURBO a IC
rtuber regulowalem go pol dnia i nic...
rozbiore chyba ten zaworek i zobacze co nie halo z nim
[ Dodano: Sob 01 Lis, 2008 18:12 ]
wskaznik zdemontowany pare dni temu a BOV umieszczony miedzy TURBO a IC