mam pytanie gdzie w PL można dokonać przekładki kiery z prawej na lewą strone, ile to trwa i jakie sa koszta.
Oczekuje poważnych odpowiedzi ponieważ jestem w Irlandi i na dniach kupuje autko i chciałem się zorientowac czy opłaca sie to później sprowadzić do PL i robić przekładke czy lepiej coś ciągnąc później np. z niemiec.
z góry wielkie ThX
przekładka kiery
Moderator: Moderator
ale jaki samochod... renault laguna? peugot?
jak masz wszystkie papierki i zezwolenia (umowa k/p, zaswiadczenie producenta ($) itd), to u pana Henia w garazu.
koszta robocizny min 2-3k(+) + czesci min 2-3k(+) + oplaty rejstracyjne/celne zalezne od ceny samochodu.
A inne, mniej popularne samochody, japonczyki... heeeeehe $$
jak masz wszystkie papierki i zezwolenia (umowa k/p, zaswiadczenie producenta ($) itd), to u pana Henia w garazu.
koszta robocizny min 2-3k(+) + czesci min 2-3k(+) + oplaty rejstracyjne/celne zalezne od ceny samochodu.
A inne, mniej popularne samochody, japonczyki... heeeeehe $$
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
dokładnie to 200SX S13, Supra II , Eclipse II
innych aut niebiore pod uwage
czyli nie opłaca się tego ciągnąć do PL.....
innych aut niebiore pod uwage
czyli nie opłaca się tego ciągnąć do PL.....
s13 - bez sensu
supra - troche lepiej, tylko kto ci przelozy kierownice i skad czesci?
to samo z eclipse...
taniej wyjdzie kupno w pl, i stracisz mniej czasu na rejstracje, oplaty, przekladki i inne dyrdymaly...
niektore modele w uk sa tansze, ale tylko ze wzgledu, ze sa bezuzyteczne w europie... tak wiec w wiekszosci przypadkow, samochody sprzedawane przez angoli ograniczone sa granica ich wlasnego panstwa. i to wplywa na cene.
oczywiscie wplywa jeszcze na to ich tryb zycia, zarobki, koszta utrzymania starszego samochodu, i kosmiczna cena robocizny i niektorych czesci...
supra - troche lepiej, tylko kto ci przelozy kierownice i skad czesci?
to samo z eclipse...
taniej wyjdzie kupno w pl, i stracisz mniej czasu na rejstracje, oplaty, przekladki i inne dyrdymaly...
niektore modele w uk sa tansze, ale tylko ze wzgledu, ze sa bezuzyteczne w europie... tak wiec w wiekszosci przypadkow, samochody sprzedawane przez angoli ograniczone sa granica ich wlasnego panstwa. i to wplywa na cene.
oczywiscie wplywa jeszcze na to ich tryb zycia, zarobki, koszta utrzymania starszego samochodu, i kosmiczna cena robocizny i niektorych czesci...
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.