im większe et tym fela głębiej osadzona w nadkolu.
przy 9" et30 nie było najmniejszych problemów ze skrętem, ale autko na seryjnym zawiasie
opona przód 235/45R17
Czy do s13 wjedą felgi 8,5" przód i 9,5"tył?????
Moderator: Moderator
Sprzedam SHORT SHIFTERY ,, downpipy , frontpipy 3", zegary SWOOSH i SAGA 52mm i 60mm
To co najwyzej dasz dystansik 5-10mm
Ja mam zalozone na przedzie 17x8 et35 ( tak jak na tyle ) i bez dystansu mialem problem z gwintem , ale gwint jest grubszy wiec przy seryjnym zawiasie nie bedzie tego problemu.
Jezdze z dystansem 25mm i zajebisie wyglada z przodu , 20mm byłoby idealnie tez.
Jeśli na przedzie masz ET41 to albo bedzie pasowało albo bedzie trzeba dać mały dystansik.
Napewni koło nie wyjdzie za daleko za nadkole nawet z dystansem
Ja mam zalozone na przedzie 17x8 et35 ( tak jak na tyle ) i bez dystansu mialem problem z gwintem , ale gwint jest grubszy wiec przy seryjnym zawiasie nie bedzie tego problemu.
Jezdze z dystansem 25mm i zajebisie wyglada z przodu , 20mm byłoby idealnie tez.
Jeśli na przedzie masz ET41 to albo bedzie pasowało albo bedzie trzeba dać mały dystansik.
Napewni koło nie wyjdzie za daleko za nadkole nawet z dystansem
Podłącze się pod temat: jeżdzi ktoś na 17x7" ET40 oponki 215/45, zawias seria.
Czy przy takim ET opona nie bedzie obcierac o amora z przodu?
Czy przy takim ET opona nie bedzie obcierac o amora z przodu?
Przy seryjnym amortyzatorze problemem mogłyby być wysokie opony, et nie gra roli.SHORT pisze:Podłącze się pod temat: jeżdzi ktoś na 17x7" ET40 oponki 215/45, zawias seria.
Czy przy takim ET opona nie bedzie obcierac o amora z przodu?
Przoblem z ET Zaczyna sie przy gwintach, gdzie sprężyna mocowana jest kolo koła, a nie nad nim jak jest w serii.
Więc montuj śmiało, będzie działać
Sprzedam SHORT SHIFTERY ,, downpipy , frontpipy 3", zegary SWOOSH i SAGA 52mm i 60mm
Ok.czyli alu wjezdzaja za 2 dni. Dzięki za pomoc