Fuel Pressure Control Module
Moderator: Moderator
Tak wyglada pacjent. Jest to podpiete na 99,9% pod pin 105 w ECU. Podobno steruje to tylko praca pompy na biegu jałowym. Rozumiem ze nie jest to absolutnie potrzebne do pracy silnika ?? Kiedyś borimichal cos wpsominał że takie cos spotkał w skyline. Rozumiem ze mogę to śmiało wywalić z układu i pompa będzie pracować normalnie ??
Z góry dzięki za wszelkie info na ten temat.
Nayma.pl - Projektowanie stron www, ulotki, wizytówki. Lublin, Zamość, Chełm, Krasnystaw i cała Polska.
- kamilp1908
- -#Klubowicz
- Posty: 1434
- Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
- Kontakt:
Ja mam u siebie SR20DET ResTop i nie mam czegoś takiego w swojej wiązce, więc pewnie nie potrzebne.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować
Oszczędza trochę pompę dając na nią mniejsze napięcie na jałowym biegu gdzie nie trzeba dużej wydajności
A w ca czasem nie było takiego patentu ?
A w ca czasem nie było takiego patentu ?
Ostatnio zmieniony ndz 12 sty, 2014 20:59 przez luk, łącznie zmieniany 2 razy.