Fuel Pressure Control Module

Wtryski, regulatory ciśnienia, pompy paliwa, przewody, filtry

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
DA6DOD
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 166
Rejestracja: sob 12 lut, 2011 01:30
Lokalizacja: Krasnystaw
Kontakt:

Obrazek

Tak wyglada pacjent. Jest to podpiete na 99,9% pod pin 105 w ECU. Podobno steruje to tylko praca pompy na biegu jałowym. Rozumiem ze nie jest to absolutnie potrzebne do pracy silnika ?? Kiedyś borimichal cos wpsominał że takie cos spotkał w skyline. Rozumiem ze mogę to śmiało wywalić z układu i pompa będzie pracować normalnie ??

Z góry dzięki za wszelkie info na ten temat.
Nayma.pl - Projektowanie stron www, ulotki, wizytówki. Lublin, Zamość, Chełm, Krasnystaw i cała Polska.
Obrazek
Awatar użytkownika
kamilp1908
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1434
Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
Lokalizacja: Płock/Warszawa
Kontakt:

Ja mam u siebie SR20DET ResTop i nie mam czegoś takiego w swojej wiązce, więc pewnie nie potrzebne.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować :D
Awatar użytkownika
luk
Stały gość
Stały gość
Posty: 206
Rejestracja: czw 10 wrz, 2009 17:50
Lokalizacja: Węgierska Górka

Oszczędza trochę pompę dając na nią mniejsze napięcie na jałowym biegu gdzie nie trzeba dużej wydajności
A w ca czasem nie było takiego patentu ?
Ostatnio zmieniony ndz 12 sty, 2014 20:59 przez luk, łącznie zmieniany 2 razy.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ paliwowy”