Witam.
Mam problem prawdopodobnie z wtryskami.
Wczoraj wyjechałem na drogę i samochód zaczął strasznie szarpać, gaśnie, strzela z tłumnika czarnym dymem.
Obstawiam lejące wtryski, i pytanie czy da się coś z nimi zrobić żeby działały prawidłowo? zregenerować, wyczyścić (podobno jest taka możliwość jakimś preparatem STP?)
A może jeden się zaciął, czy da się go jakoś odblokować?nie wiem
Nissan od jakiegoś już czasu ciężko palił jak silnik był rozgrzany,zimny palił o raz, przerywał raz na jakiś czas przy wysokich obrotach, oraz kopcił na biało tylko na postoju (ale tu obstawiam turbo).
Kolejne pytanie czy: http://www.ebay.com/itm/Nissan-200SX-24 ... 58a8877f8c
Cena na tej aukcji to cena za komplet czy za jedna sztukę?
Może ma ktoś używane i chciałby sprzedać?
Proszę o pomoc i wyrozumiałość.
wtryskiwacze ca18det - potrzebna pomoc
Moderator: Moderator
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 19
- Rejestracja: śr 28 sie, 2013 19:11
- Lokalizacja: mińsk mazowiecki
"This is for 4# 440cc Injectors", "Set of 4 Direct Fit 440cc side feed fuel injectors"
Za komplet
Za komplet
Odpuść sobie kupowanie nowych rzeczy, które tym bardziej troche kosztują zanim nie sprawdzisz czy to wtryski. Ktoś na forum już robił relacje (z tego co pamietam to nawet z filmwem) jak je sprawdzić. Poza tym co jeszcze innego sprawdziłeś że obstawiasz wtryskiwacze?
Opisz dokładniej co dzieje się z samochodem, co było przy nim robione przerabiane itp
Opisz dokładniej co dzieje się z samochodem, co było przy nim robione przerabiane itp
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 19
- Rejestracja: śr 28 sie, 2013 19:11
- Lokalizacja: mińsk mazowiecki
Wstawione jest t28, pompa walbro 255, intercoller, blow off, przelot to wszystko z modyfikacji.
Że to wtryski powiedział mój miejscowy mechanik, na tym opieram swoją teze.
A objawy.. wczoraj odpaliłem go bez problemów, zagrzałem i wyjechałem na drogę, 1,2 dałem gazu i zaczął strzelać wogóle nie miał siły, nie chciał sie wkręcić nawet na 3tys obr. A dzień wcześniej jeździł bez problemów żadnych, odpalił, ładnie się wkręcał.
Z tłumnika strzelał czarny dym i śmierdziało benzyną strasznie.
PS. dodam jeszcze że po zatrzymaniu gasł, nie trzymał obrotów
Że to wtryski powiedział mój miejscowy mechanik, na tym opieram swoją teze.
A objawy.. wczoraj odpaliłem go bez problemów, zagrzałem i wyjechałem na drogę, 1,2 dałem gazu i zaczął strzelać wogóle nie miał siły, nie chciał sie wkręcić nawet na 3tys obr. A dzień wcześniej jeździł bez problemów żadnych, odpalił, ładnie się wkręcał.
Z tłumnika strzelał czarny dym i śmierdziało benzyną strasznie.
PS. dodam jeszcze że po zatrzymaniu gasł, nie trzymał obrotów
Ostatnio zmieniony sob 15 mar, 2014 14:34 przez mgorski101.5, łącznie zmieniany 2 razy.
sprawdz przeplywke i czy dolot szczelny
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
j.w też obstawiam dolot
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 19
- Rejestracja: śr 28 sie, 2013 19:11
- Lokalizacja: mińsk mazowiecki
i tak jak obstawialiście był to dolot rozszczelnił się na dole przy Intercoolerze.
Dziękuję za dobrą radę cieszę się że to tylko to.
A wiecie może co jest przyczyną dymienia na biało podczas postoju? dzieje się to po przejechaniu kilku kilometrów kiedy się zatrzymam, przy odpalaniu nie dymi ani trochę..
Turbo już pada?
Dziękuję za dobrą radę cieszę się że to tylko to.
A wiecie może co jest przyczyną dymienia na biało podczas postoju? dzieje się to po przejechaniu kilku kilometrów kiedy się zatrzymam, przy odpalaniu nie dymi ani trochę..
Turbo już pada?
jak na biało to woda, może po zimie zostało w wydechu troche i jak się nagrzeje to paruje, norma.
Smierdzi olejem? jesli turbo by puszczalo byś czuł i widział duże niebieskie bąki z wydechu
Smierdzi olejem? jesli turbo by puszczalo byś czuł i widział duże niebieskie bąki z wydechu
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 19
- Rejestracja: śr 28 sie, 2013 19:11
- Lokalizacja: mińsk mazowiecki
W takim razie to woda..dym jest na pewno biały.
Ale czasami jest to naprawdę duża chmura, w garażu nic nie widać, a w korku samochodów za mną.
A jeżeli zaobserwował bym że ubywa płynu chłodniczego?to uszczelka pod głowicą?
Ale czasami jest to naprawdę duża chmura, w garażu nic nie widać, a w korku samochodów za mną.
A jeżeli zaobserwował bym że ubywa płynu chłodniczego?to uszczelka pod głowicą?
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
na bialo potrafia tez kopcic zarzniete turbiny,wlasnie takie obloki na wolnych obrotach
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 19
- Rejestracja: śr 28 sie, 2013 19:11
- Lokalizacja: mińsk mazowiecki
To turbo jest już dobrze wymęczone..ma spory luz poprzeczny i podłużny